2025 Yılı Genel Değerlendirme Toplantısı
Bünyemizde faaliyet gösteren Ar-Ge firmalarımızla kahvaltı programında bir araya gelindi. Bu programda 2025 yılında gerçekleştirdiğimiz faaliyetlerimizin ve çalışmaların paylaşılması amacıyla kapsamlı bir sunum gerçekleştirildi.
Cumhuriyet Teknokent’te oluşturduğumuz iş birliği kültürünü güçlendirmeye ve firmalarımızın Ar-Ge çalışmalarına destek sağlamaya yönelik çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir.
Katılım gösteren tüm firma temsilcilerimize teşekkür eder, birlikte yürüttüğümüz çalışmaların daha da güçlenmesini temenni ederiz.
Bu içerik 28 Kasım 2025 tarihinde eklendi. 186 defa incelendi.
Haberler
Sağlıkta Yapay Zekâ ve Diş Hekimliğinde Yapay Zekâ Uygulamaları Etkinliğ...
Teknoloji ve Büyüme Odaklı Değerlendirme Toplantısı
KOSGEB İş Geliştirme Desteği Jüri Değerlendirme Toplantısı Cumhuriyet Te...
2026 Firma İş Birliği ve Değerlendirme Toplantısı
Firmalarımızla İş Birliği ve Teknoloji Odaklı Ziyaretlerimiz Devam Ediyor
Geleceğin Mühendislerinden Cumhuriyet Teknokent’e Ziyaret
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünden Genel Müdürümüz Ali Rıza ...
Cumhuriyet Teknokent ile Geleceğin Mühendisleri Bir Araya Geldi
Mühendislik Zirvesi 2026 Başarıyla Gerçekleştirildi