Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünden Genel Müdürümüz Ali Rıza İNCE’ye Teşekkür Ziyareti
Doç. Dr. Harun SÜMBÜL ve Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü öğrencileri, Genel Müdürümüz Prof. Dr. Ali Rıza İNCE’yi ziyaret ederek Bitirme Projeleri Sergisi’ne verdiği destek dolayısıyla teşekkürlerini iletti. Ziyarette üniversite sanayi iş birliği ve öğrencilerin bilimsel çalışmalarının desteklenmesinin önemi vurgulandı.
Bu içerik 14 Mayıs 2026 tarihinde eklendi. 145 defa incelendi.
Haberler
Teknoloji ve Büyüme Odaklı Değerlendirme Toplantısı
KOSGEB İş Geliştirme Desteği Jüri Değerlendirme Toplantısı Cumhuriyet Te...
2026 Firma İş Birliği ve Değerlendirme Toplantısı
Firmalarımızla İş Birliği ve Teknoloji Odaklı Ziyaretlerimiz Devam Ediyor
Geleceğin Mühendislerinden Cumhuriyet Teknokent’e Ziyaret
Cumhuriyet Teknokent ile Geleceğin Mühendisleri Bir Araya Geldi
Mühendislik Zirvesi 2026 Başarıyla Gerçekleştirildi
MÜSİAD Sivas’tan Cumhuriyet Teknokent’e Ziyaret